Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja  www.trgovinasivka.si

Podatki o podjetju

Nina Križaj s.p. Trgovina Sivka Frankovo naselje 67 4220 Škofja loka.

Davčna številka 80816991 (zavezanci za DDV)

Matična številka 529043700

Spletni naslov  sivka@siol.net

1. Splošno

Splošni pogoji spletne trgovine Trgovinasivka.si so sestavljeni v skladu:

Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, ULRS 98/2004)

Splošno uredbo o varstvu podatkov –GDPR

Priporočil GZS ter mednarodnih kodeksov e-poslovanja.

 

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino www.trgovinasivka.si   (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja    Križaj Nina s.p Frankovo naselje 67 4220 Škofja loka , ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).

Ponudnik lahko opravi nakup kot registriran uporabnik ali pa kot gost. Vsak registriran uporabnik dobi geslo in uporabniško ime s katerim se predstavi. Geslo je zaupno in znano samo uporabniku.

Ob registraciji mora uporabnik vnesti naslednje podatke

Ime in priimek

Naslov in kraj bivanja

Naslov elektronke pošte

Uporabniško ime ki je enako naslovu elektronske pošte

Geslo v skriti obliki

Telefonsko številko

 

Upravitelj ne odgovarja za točnost podatkov ki ji uporabnik vnese ob registraciji.

 

Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči da je polnoletna oseba, popolno poslovno sposobna.

Možnost nakupa za pravne osebe, nakupovanje v spletni trgovini za pravne osebe se prodajalec in kupec dogovorita za pogodbo v katero zapišeta  pogoje poslovanja kot na primer.

 

Način plačila

Vračilo blaga

Odstop od pogodbe.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

3. Dostava in prevzem naročenih izdelkov

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Upravitelj se zavezuje, da bo vsako naročilo obdelano še isti dan ali po prejetem plačilu. Če zaradi katerega koli razloga to ni mogoče, upravitelj o tem obvesti kupca.

 

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je od 2- 5 delovnih dni za dostavne naslove v Sloveniji. Pogodbeni  partner spletne trgovine Trgovinasivka.si je GLS Slovenija. Naročila oddana od ponedeljka do petka do 10.00 ure bodo poslana še isti dan (če je izdelek na zalogi). Naročila oddana po 11.00 uri bodo obdelana takoj naslednji dan. Naročila oddana med vikendom bodo obdelana v ponedeljek. V kolikor vam izdelkov ne bomo odposlali v istem dnevu vas bomo o tem obvestili.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:

  • osebni prevzem na sedežu podjetja Križaj Nina s.p. Frankovo naselje 67 4220 Škofja loka  v tem primeru se ne plača poštnih stroškov;
  • brezplačna dostava na izbrani naslov kupca, v primeru, če vrednost nakupa presega 40 eur
  • plačljiva dostava 3,90 € na izbrani naslov kupca, v primeru, če vrednost nakupa ne presega 40 €, neglede na velikost in težo  pošiljke. DDV je vštet v ceno dostave.

4. Načini plačila

Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • po ponudbi - predračunu; po e-pošti vam posredujemo predračun. Ko prejmemo plačilo, vam blago dostavimo.
  • preko računa PayPal.
  • preko plačilnih in kreditnih kartic (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners ).
  • Plačilo po povzetju
  • Osebni prevzem. Osebni prevzem je možen po dogovoru na sedežu Trgovine Sivke. Kupec je dolžan izdelek pregledati takoj in ugovarjati morebitnim napakam.

 

Pridružujemo  si pravico do zavrnitve naročila v kolikor je kupec ki je naročil izdelke v akcijskem obdobju ni izvedel plačila z bančnim nakazilo. Upoštevali  bomo le plačila, ki jih kupec opravi do naslednjega dne (do 9 ure) po izteku akcije.

5. Cene

Spletna cena velja za vse registrirane in ne registrirane  uporabnike spletne trgovine Trgovca.

 

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Trgovec:

  • uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
  • uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

6. Postopek nakupa

Uporabnik izbira izdelke in ji nalaga v košarico. Ko izbere Izdelke lahko pred oddajo naročila  pogleda košarico in pregleda naročilo in pred oddajo naročila spremeni količino ali izdelke odstrani iz košarice. Izbere način plačila, naslov za dostavo in odda naročilo. Po  oddaji naročila kupec preko elektronske pošte dobi obvestilo da je naročilo sprejeto v informacijski sistem upravljanja. Status takšnega naročila je naročilo sprejeto in upravitelja ne zavezuje k zagotovitvi naročenih izdelkov, dokler takšnega naročila ne potrdi. Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur od potrditve sprejema naročila. Če uporabnik naročila ne prekliče gre naročilo v obdelavo. Upravitelj naročilo pregleda  in preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi ali za razlogom zavrne. Upravitelj lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Za blago ki ga upravitelj nima na zalogi ,je vezan izključno na dobavo s strani dobavitelja in na čas, v katerem lahko posamezni dobavitelj dostavi izdelek do upravitelja. Po elektronski pošti upravitelj kupca obvešča o dobavi izdelkov. Če je rok dobave predolg in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči upravitelju. Ta bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitno kupnino, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in prodajalcem je tako nepreklicno sklenjena. Za naročila za katere prodajalec domneva da gre za sum zlorabe ima prodajalec  pravico kontaktirati kupca ter preveriti naročilo.

Prodajalec ne prevzema nobenih odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave  blaga, ki ga upravitelj nima na zalogi.

7. Kupoprodajna pogodba

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko Trgovec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).

8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Pravica do odstopa nakupa po 43. č Členu ZVPot

Skladno za določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec lahko obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo iz katere jasno  izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje  kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

 

Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe. Šteje se da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

 

Vračilo kupnine bo izvedeno v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejete kupnine do prevzema vrnjenega blaga. Izdelek ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovani  in v originalni embalaži.

Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek
vračila izdelkov Trgovcu. V primeru vračila nam posredujte vaše osebne podatke, številko tekočega
računa ter kopijo računa.

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od
prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene
promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska se
opravi z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Koriščeni darilni bon Trgovec vrne
v obliki dobropisa.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se
v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre
za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega
sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vračilo izdelka lahko naredite osebno na naslovu podjetja
Križaj Nina s.p. Frankovo naselje 67 4220 Škofja Loka podjetja v tem primeru stroškov povezanih z vračilom ni.

 

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe za šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Odstop od pogodbe– vračilo v 14 dneh
(Izpolnite ta obrazec in ga pošljite nazaj le, če želite odstopite od pogodbe)
Podatki kupca
Ime in priimek: ..........................................................................................................................................
Naslov: .....................................................................................................................................................
Telefon: ....................................................................................................................................................
E-mail: ......................................................................................................................................................
NASLOV ZA POŠILJANJE ARTIKLA:
ZELIŠČNA PRODAJALNA IN DROGERIJA SIVKA NINA KRIŽAJ S.P. Frankovo naselje 67, 4220 Škofja Loka
Obveščam vas, da odstopam od pogodbe za naslednje artikle:
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
Datum* računa za prejete artikle:.............................................................................................................
Ime in priimek: ..........................................................................................................................................
Naslov: .....................................................................................................................................................
Sklicna številka računa: ...........................................................................................................................
Številka naročila: ......................................................................................................................................

Vračilo kupnine se vrne z bančnim nakazilom na posredovano številko bančnega računa:
SI56_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ odprt pri banki ...................................................................

................................................................
Datum in podpis kupca

 

9. Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima.

Uporabnik (kupec) lahko garancijo uveljavlja  neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom.

11. Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi Credit card - Braintree Payments. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Trgovca.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

12. Varstvo otrok

Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

13. Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna na 1. strani portala Trgovca.

14. Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.

Trgovec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Trgovec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju Trgovca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Trgovec ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.

Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Trgovcu dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Trgovca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na Trgovca.

15. Odgovornost

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo enoto dostavne službe, v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Trgovec bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

16. Pritožbe, spori

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 045131714 Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov  sivka@siol.net.   Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

17. Sprememba splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletnega portala www.trgovinasivka.si.    Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!

18. Piškotki

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njimi zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno spletno storitev.

Brskanje po naši spletni trgovini s piškotki je prijetnejše, hitrejše in učinkovitejše. Vsak obiskovalec ob začetku obiska prejme piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice.

Piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotek pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

19. Akcije, popusti 

Vsi ali izbrani izdelki so občasno lahko znižani zaradi sezonskih akcij za omejeno obdobje. Izdelki s popustom imajo novo, znižano ceno, jasno zapisano ob redni maloprodajni ceni. V kolikor ima določen izdelek akcijsko ceno zaradi odprodaje zalog, je kupec pred nakupom seznanjen z informacijo, ali je izdelek na zalogi ali so zaloge že pošle.

Kuponi za popust

Z občasnim promocijskim kodam lahko kupec prejme popust, ki velja izključno v spletni trgovini Trgovinisivki.si Kupon ob unovčitvi dodeli izbrani popust na celoten znesek naročila.

 

Popusti ob unovčitvi kupona ne veljajo na izdelke, ki so že znižani v spletni trgovini. Kuponi in popusti se med seboj ne seštevajo.

Ob enkratnem nakupu lahko vsak kupec s svojim kuponom uveljavi le 1 kupon.

 

20. Stvarna napaka

 

V podjetju Križaj Nina s.p. Frankovo naselje 67 4220 Škofja Loka. se trudimo, da vam zagotavljamo najboljše artikle priznanih
proizvajalcev, ampak če kljub temu vaš kupljeni artikel ne deluje kot bi moral, vam lahko pomagamo.
Stvarno napako lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo
normalno rabo.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
 artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
 artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila
prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
 artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
 je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali
model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca,
pooblaščenega serviserja oziroma navedbami na samem artiklu

Uveljavljanje stvarne napake pri prodajalcu
Artikel pri katerem želite uveljavljati stvarno napako lahko prinesete ali pošljete v naše poslovne
prostore oz. na naše prevzemno mesto.
1. Izpolnite formular za uveljavljanje stvarne napake. V formularju podrobno opišite napako oz.
težavo, ki jo imate z artiklom.
2. Artikel prinesite na naslov našega podjetja ali prevzemnega mesta - Križaj Nina s.p. Frankovo naselje 67 4220 Škofja loka ali
ga pošljite po pošti na naš naslov.
3. Če artikel vračate po pošti, ga najprej pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku
ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel
zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne
pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
4. Artikle pošljite na naslov: Križaj Nina s.p. Frankovo naselje 67 4220 Škofja Loka.

Obrazec za vračilo artikla za uveljavljanje stvarne napake
Podatki kupca
Ime in priimek: ..........................................................................................................................................
Naslov: .....................................................................................................................................................
Telefon: ....................................................................................................................................................
E-mail: ......................................................................................................................................................
NASLOV ZA POŠILJANJE ARTIKLA:
NINA KRIŽAJ S.P.
ZELIŠČNA PRODAJALNA IN DROGERIJA SIVKA NINA KRIŽAJ S.P.
Frankovo naselje 67
4220 Škofja Loka

Sklicna številka računa: ........................................... Datum računa prejetega artikla*: ............................
Številka naročila: ......................................................................................................................................
Naziv posredovanega artikla: ..................................................................................................................

Podroben opis napake za uveljavljanje stvarne napake:
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................

Vsebina prejetega paketa:
..................................................................................................................................................................

Opomba: Artikel, ki ga vračate zaradi uveljavljanja stvarne napake, mora ob vračilu imeti priložene vse morebitne dodatke.
Kdaj je bila stvarna napaka odkrita (datum): ............................................................................................
V primeru, da je stvarna napaka utemeljena, želim (obkrožite):
 Vračilo kupnine (navedite številko transakcijskega računa): .................................................................
 Zamenjavo za enak artikel (v primeru, da je na zalogi v podjetju Romana Gunde Košelnik s.p., Cvetličarna
Spomnčica)
 Odpravo napake
................................................................
Datum in podpis kupca

*Datum se nahaja na računu artikla.